Profosyonel Müşteri İlişkileri Eğitimi

Profesyonel Müşteri İlişkileri Eğitimi satış başlangıcından satış kapamaya kadar giden yolda müşteri ile başarılı bir şekilde iletişim kurabilmek, satışı kolaylaştırmak ve sonuca ulaşabilmek için gereken becerilerin geliştirilmesini amaçlar.

Açıklama

Eğitim sonunda katılımcılar, aşağıdaki konularda bilgi sahibi olacaklardır.

  • Eğitimin amacı ve kazanımları
  • Pozitif düşünce ile yola çıkış
  • Müşteri görüşmelerinde ön hazırlık
  • Ürünü, hizmeti ve müşteriyi tanımanın önemi
  • Karşılaşılabilecek olası müşteri tiplerini tanımak.
  • Müşteri profillerinde psikolojik yapıya göre yaklaşım
  • Kendi müşteri kategorilerini oluşturabilmek
  • Müşteri ilişkileri ve satışın önündeki olası inanç kalıplarının belirlenmesi
  • Müşteri itirazlarını karşılamak
  • Etkin dinleme ve sonuç odaklı soru kalıpları
  • İkna teknikleri
  • Satış kapama

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

“Profosyonel Müşteri İlişkileri Eğitimi” için yorum yapan ilk kişi siz olun