ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi İç Tetkikçi Eğitim

ISO 10002, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardının gereklerine uygunluğunun değerlendirilmesi için firma iç denetim sisteminin kurulması, denetim planlanması ve uygulanması için gerekli bilgileri katılımcılara aktarmak amaçlanmaktadır.

Açıklama

Eğitim sonunda katılımcılar, aşağıdaki konularda bilgi sahibi olacaklardır.

  • Denetim standartları
  • ISO 10002 ve açıklaması (özet)
  • Denetimin tanımı, amaçları ve tipleri, Denetçi özellikleri
  • Görev ve sorumluluklar
  • Denetime hazırlık
  • Denetimin gerçekleştirilmesi
  • Kapanış toplantısı
  • Denetimin raporlanması ve sonuçların izlenmesi

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

“ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi İç Tetkikçi Eğitim” için yorum yapan ilk kişi siz olun